Doriţi să vedeţi bucuria din ochii micilor elevi? Veniţi la ILTC şi vă veţi convinge de aceasta. Cei mai mici pitici frecventează cu plăcere orele de limbă engleză şi lor nu le este frică s-o vorbească.
În conformitate cu una dintre legile fundamentale ale învăţării timpurii, copilul învaţă în baza succesului obţinut. Dacă lui i-a reuşit lucrul acesta, atunci va avea şanse reale să ajungă în viaţă o persoană de succes! Succesul depinde de particularităţile individuale ale personalităţii copilului şi, desigur, de măiestria profesorului.
Noi construim procesul de instruire a copiilor în baza principiului succesului, care presupune crearea unor situaţii de succes pentru fiecare copil în parte. Aceasta e posibil cînd activităţile cu copiii se desfăşoară într-o atmosferă de creativitate şi bucurie, de satisfacţie emoţională totală. Profesorii care predau la şcoala de aici au făcut studii speciale în predarea limbii engleze copiilor. Ei posedă metode de lucru care le permit să lucreze cu micuţii „pe unda interesului lor”, fără ca aceştia să se epuizeze fizic şi psihic. Imerisiunea într-un nou mediu lingvistic are loc firesc şi fără să fie conştientizată în mod special de copii: ei se joacă în voie, fiind înconjuraţi de jucăriile lor preferate, eroi din poveşti şi animale. Copiii nu acordă nici o importanţă faptului că toate aceste personaje încep să vorbească într-un anumit moment în altă limbă. Jocurile, poveştile, cîntecelele sînt înţelese de copii întotdeauna!
Astfel, treptat, de la percepţia şi înţelegerea unei limbii străine după auz, de la audierea zilnică a cîntecelor şi a poveştilor se declanşează procesul intern de învăţare şi, la un moment dat, copiii încep să vorbească în limba engleză cu prietenii şi jucăriile lor. Nu vă miraţi, dacă copilul, la întrebarea adresată lui, vă va răspunde dintrodată în limba engleză.
Sîntem convinşi că în activitatea noastră nu există detalii – totul reprezintă componente ale succesului!