Angajăm:
MANAGER DE VINZĂRI PE REȚELE SOCIALE,
în domeniul serviciilor de instruire lingvistică.
ILTC este o școală lingvistică de talie internațională, un lider recunoscut în predarea limbilor străine în Moldova, fondată în anul 1994.
Portofoliul ILTC include cursuri de limbă engleză, germană, română, italiană, spaniolă, rusă și o serie de programe specializate: Clubul de Conversație, Engleza de Afaceri, Cursuri de pregătire pentru examene internaționale (TOEFL, IELTS, Cambridge).
De cine avem nevoie?
De un manager de vânzări disciplinat și responsabil.
Care sunt responsabilitățile unui manager de vânzări:
1. Să răspunzi la solicitările primite de la clienți noi și existenți prin telefon și pe rețelele sociale (Facebook și Instagram), conform TOV-ului mărcii;
2. Să răspunzi prompt la solicitările clienților în Direct și în comentarii;
3. Să consulți clienții cu privire la orice întrebare legată de cursuri de limbi străine;
4. Să comunici competent pe rețelele de socializare în conformitate cu TOV (tone of voice); să răspunzi la mesajele și comentariile clienților în timp util;
5. Să generezi clienți potențiali (lead-uri directe) și clienți pentru testare gratuită:
6. Să rezolvi negativitatea, temerile și obiecțiile în Direct și în comentarii;
7. Să completezi fișa clientului în AMO CRM;
8. Să îndeplinești planul personal de vânzări (este întotdeauna real și realizabil).

Ce trebuie să știți:
- Abilități, cunoștințe și experiență în vânzări active și lucru cu obiecții;
- Să comunici competent în scris și oral în limba română și limba rusă (comunicarea în limba engleză va fi un avantaj);
- Capacitatea de a lua decizii informate;
- Responsabilitate, abilități de comunicare, consecvență și atenție la detalii;
- Experiență în AMO CRM (acest lucru va fi un mare avantaj);
- Utilizarea cu încredere a PC-ului și a internetului.

Vă potriviți acestui post de muncă dacă:

- Ești o persoană activă, deschisă și prietenoasă;
- Ai experiență în vânzări, e mai ales mișto dacă ai vândut pe rețelele de socializare;
- Ai bune abilități de comunicare scrisă și orală;
- Vorbești și comunici în scris în română și rusă (engleza va fi un avantaj);
- Ești capabil să prioritizați și să-ți gestionezi timpul.

Ce îți oferim?
Lucru într-un birou confortabil din Chișinău, într-un colectiv cu gânduri similare. Credem că fiecare membru al echipei contribuie la dezvoltarea companiei.
Experiență
Un bagaj vast de experiență în vânzări - îți vor prinde bine de-a lungul vieții. Posibilitatea de a crea și de a gestiona echipa ta.
Instruire
Instruire completă, pas cu pas, atentă, privind produsul, tehnicile de vânzare și toate ciclurile muncii tale.
Venit stabil
Venit înalt (de la 8000 lei + bonusuri pentru realizarea propriului plan și planul departamentului).
Program de lucru
O săptămână de lucru de 5 zile.
Lăsați contactele dvs. acum și noi vă contactăm chiar astăzi până la ora 18:00.
Telefon
Indicați experiența în domeniul vânzărilor (exemplu: vânzarea de servicii, bunuri timp de 2 ani sau nu am experiență).
Made on
Tilda